torsdag 10 maj 2012

Heartbreaking

Såg igår ett mycket upprivande filmklipp där en kvinna slår med kudde, kastar saker, nyper och tvistvrider huvudet på en mycket liten hjälplös gråtande och oförstående baby/barn som såg ut att vara i 1 års ålder nyss lärt sig gå gammal. (Delar inte med mig av filmklippet då det är det hemskaste jag vet.) Detta har rivit upp massor av styrka som jag laddat sen kursen och jag står handfallen och förstår inte varför babyn utsätts och inte heller varför denna information kom till mig. Det är så mycket orättvisor i denna värld. Så mycket våld mot mänskligheten, djur och natur. Det är helt obegripligt och idag går min SoulBodyFusion® till barnen. SoulBodyFusion® till barn som behöver styrka och kärleken av universum när deras fundamentala tillvaro ger dem fel signaler och tillochmed misshandlar/torterar. Stora och många kramar till dem vi har oss nära. Påverka det vi kan. Älska varandra och ta hand om varandra!! Vi är alla det bästa vi har och vi bär alla födslorätten att bli älskade och besitta det finaste högsta jag menat för oss. Kanske blev det en påminnelse just för att förstärka empati och kärleken. To Jonette with crew and Mark; I feel lost. First I've felt so strong after the SBF class this week. Happy and with a flow of good. (allthough every electrical device seem to break for the moment, eh.) Now I guess my energies got low from this and I need to work it back up. But I wonder what to do with this info this video gave me. How can it be? I am so sorry Best regards and thank on behalf of humanity that you work on bringing peace and possitivity to earth again. We need you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar